18 juni 2010

- jah och amanda
 
Hejsan alla söta! Förlåt för min dåliga uppdatering men jag har haft annat att tänka på.:S
Nu tänkte jag svara på era frågor som ni har ställt till mig:

1.Vad är ditt bästa minne med mig? undrar jjossan♥
Svar:

2.Vill du bli tsm med någon? undrar aamanda♥
Svar:Jaow,why not?

3.Vad skulle du göra om du vann en miljon?undrar aamanda♥
Svar:Jag skulle såklart dela med mig av pengarna

4.Vad är ditt bästa minne med mig?undrar aamanda♥
Svar:Igår trojah ELR när vi va på badhuset förrförra gången

5.Vem tkr du om?undrar aamanda♥
Svar:Hemlis ;P

6.Hur tkr du att en snygg kille ska se ut?undrar aamanda♥
Svar:blåa ögon,blont hår,normal!

7.Har du råkat gå in på en herrtoa ngn gång?undrar aamanda♥
Svar:nae,inte va jah minns iaf.

Nu kmr jag inte uppdatera så mkt för jag har en ny blogg med amanda : www.aliciaftamanda.blogg.se


Puss/Alicia♥

Kommentarer
Postat av: jjossan ♥

Du skrev aldrig vad ditt bästa minne med mig var ..

2010-06-19 @ 00:01:11
URL: http://jjossansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0